
Jak działa kantyna zarządzana przez SmartLunch?
Dlaczego w stołówce SmartLunch nie czeka się w kolejce?
W stołówce SmartLunch nie ma kolejek ponieważ, zamawianie jak i odbiór posiłków odbywa się w sposób zautomatyzowany, czyli bezobsługowo. Dzięki użyciu nowoczesnych technologii IoT każda kantyna może mieć więcej bezobsługowych punktów wydawania posiłków a pracownicy, aby zjeść, nie muszą się przemieszczać ze swojego miejsca pracy i stać w długich kolejkach.

Jak to możliwe, że w stołówkach SmartLunch jedzenie jest smaczniejsze?

Aby kantyna miała pozytywny wpływ na samopoczucie, dobrostan i postawy pracowników, ważne jest, aby oferować różnorodne dania. Oprócz tradycyjnych potraw przygotowywanych na miejscu nasze menu jest rozszerzone o dania z różnych kuchni świata oraz opcje dostosowane do różnych diet, w tym całodzienną dietę pudełkową.
Dlaczego jedzenie w stołówce SmartLunch jest tańsze?
Kantyna dla pracowników SmartLunch ma swoją filozofię opierającą się na dwóch, głównych filarach:
- Technologicznie optymalizujemy koszt najbardziej powtarzalnych operacji takich jak odbiór posiłku i zamawianie, co wydatnie obniża koszty działania.
- Jakość i duży wybór posiłków od dostawców zewnętrznych powoduje, że liczba zamówień wzrasta, a pracownicy są bardziej zadowoleni.






